3 kroky pri štarte podnikania v MLM

štart-podnikanie-prve-krokyDnes si rozoberieme prvé 3 kroky, ktoré vás budú čakať, pri vašom štarte podnikania v MLM. Aj v klasickom podnikaní, nielen v MLM je samotný štart veľmi dôležitý. Je dobré sa vyvarovať počiatočným chybám, ktoré vás môžu dobehnúť neskôr.

Štart v MLM podnikaní je väčšinou sprevádzaný prvotným nadšením. Preto je dôležité, si toto nadšenie udržať čo najdlhšie.

K tomu vám pomôžu nasledovné 3 kroky, ktoré je potrebné urobiť pri štarte podnikania v MLM. Každopádne ani poznanie týchto 3 krokov vám nemusí zaručiť úspech v MLM podnikaní.

1. krok pri štarte podnikania v MLM – vedieť, prečo ste s podnikaním v MLM začali

Ako prvé si musíte uvedomiť, čo chcete vo svojom MLM podnikaní dosiahnuť. Musíte si zadefinovať svoje ciele. Po čom túžite, čo by vás potešilo, keď to dosiahnete a pod. Musí to byť niečo, čo vás bude hnať dopredu. A hlavne dlhodobo motivovať, pretože sa môže stať to, že skončíte skôr ako začnete.

„Ak je sen dostatočne veľký, tak na faktoch nezáleží.“ Dexter Yaeger

2. krok pri štarte podnikania v MLM – spoznať produkty

Spoznať produkty je veľmi dôležité už len z toho dôvodu, že nemôžete ľuďom ponúkať niečo, čo nepoznáte.

Áno, je pravda, že veľa ľudí, čo prídu do MLM podnikania si myslí, že produkty nemusia používať, že ich budú len predávať. Pravdou je, že takto produkty nikdy nepredajú a v MLM nikdy neuspejú. Preto je dôležité mať osobnú skúsenosť s produktami a produkty aj používať. Tým sa stanete dôveryhodnou osobou a ľudia si sami budú od vás produkty pýtať.

Ak mám vlastný obchod, nejdem nakupovať ku konkurencií. Z vášho nákupu by sa tým stal najdrahší nákup.

3. krok pri štarte podnikania v MLM – napojiť na sa funkčný vzdelávací systém

Ak do MLM podnikania vstúpite s názorom, že všetko viete a urobíte si po svojom, garantujem vám, že radšej zvážte svoje pôsobenie v MLM. Poznám mnoho ľudí, čo razia myšlienku, že všetko vedia, všade už boli a pod. No tento postoj ich k úspechu zatiaľ nedoviedol a ani nedovedie.

Dobre fungujúce MLM firmy majú vzdelávacie systémy, ktoré sú vám pripravené pomôcť. Tiež je v záujme vašej sponzorskej línií, aby ste mali optimálny štart a aby vás dobre zapracovali. Preto sa oplatí ich počúvať.

Sponzor je osoba, ktorá stojí na vašej strane a jej cieľom je váš úspech. Preto sa musíte naučiť veriť sponzorovi a sponzorskej línií. Čím skôr to urobíte, tým lepšie pre vás a tým menej práce pre sponzora.

Pamätajte, že MLM podnikanie je nie len o práci. Preto je dobré využiť rady, ktoré sú nám zadarmo ponúkané.

Toto boli 3 kroky, ktoré si budete musieť na začiatku svojho MLM podnikania osvojiť. Veľakrát sa vám rady môžu a budú zdať nelogické. Doporučujem neriešiť to. Neskôr sami prídete na to, že sponzor vám radil dobre.

V prípade, že vás článok zaujal natoľko, že sa chcete do MLM podnikania seriózne pustiť, neváhajte ma kontaktovať a kliknite sem. Možno spolu vybudujeme niečo veľké.

Ak sa vám článok páčil, dajte mu like, pridajte svoj komentár pod článok a zdieľajte ho so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach alebo ma osobne kontaktujte.

Prajem vám veľa úspechov!
Dušan Daniel.

Som networkérom a autorom blogu o MLM www.dusandaniel.sk. Podnikám v MLM niekoľko rokov. Na mojom blogu prezentujem svoje praktické skúsenosti s MLM. Vediem team ľudí a pomáham im dosiahnuť úspech v MLM. Ukazujem ľudom ako efektívne budovať databázu kontaktov a kontaktovať ľudí. Robím to čo ma baví a to je práca s ľuďmi, čo sa rozhodli, že si splnia svoje sny.

Facebook Twitter Google+ 

tipy-kontaktovanie-mlm AKO SA ZBAVIŤ STRACHU Z KONTAKTOVANIA ĽUDÍ

Zaujíma vás prečo má väčšina networkérov strach pred kontaktovaním ľudí? Prečo ľudí nekontaktujú s radosťou a nadšením? V tomto ebooku nájdete 7 tipov ako odstrániť strach z kontaktovania ľudí. Ebook si môžete zdarma stiahnuť tu.

Comments

comments

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

:wink: :twisted: :roll: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :?: :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: 8-O 8)

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.