Moja najväčšia chyba v MLM podnikaní

chyby_mlmKaždý, kto sa rozhodne podnikať v MLM, chce aj uspieť. No mnoho krát sa dopustíme chýb, ktoré nás brzdia v úspechu v MLM podnikaní. Dnes sa s vami podelím o moju najväčšiu chybu, ktorú som urobil ja sám.

Predstavte si situáciu. Začínate podnikať v MLM, zaregistrujete sa a ste nadšení. Veľmi túžite po úspechu a prvých zarobených peniazoch.  Zoznámite sa so svojou sponzorskou líniou. Podajú vám pomocnú ruku a už sa vidíte, ako vaše MLM podnikanie rastie.

Vaša sponzorská línia vám povie, že sa musíte vzdelávať, chodiť na školenia, zoznámiť sa s produktami či službami. Máte si vybudovať pozitívny vzťah k MLM firme, produktom a začať si viac veriť. Povedia vám, aby ste mali veľké sny a aby ste si uvedomili, prečo chcete v MLM podnikaní uspieť.

Ako je vidieť, tých činností, ktoré čakajú na začínajúceho podnikateľa v MLM je veľa. Na osvojenie si jednotlivých činností je potrebný určitý čas a nebude to zo dňa na deň. Preto sa snažíme si cestu k úspechu zjednodušovať. Hľadáme skratky.

V MLM podnikaní nehľadajte skratky

Tu som ja spravil chybu. Mojou najväčšou chybou bolo, že som sa snažil skrátiť si čas môjho učenia. Pustil som sa hŕŕŕ hŕŕŕ do kontaktovania ľudí. Rad radom som im vysvetľoval moju príležitosť bez toho, aby som vedel, prečo svoje MLM podnikanie vlastne budujem. Robil som to mechanicky ako na páse.

Celkovo som 50 -tim ľuďom v rade vysvetlil moju príležitosť a výsledkom tejto mojej činnosti bol žiadny obchodný partner a žiadny zákazník.

Dovolím si tvrdiť, že po tomto pokuse by väčšina ľudí podnikajúci v MLM skončila. Možno by získali presvedčenie, že MLM podnikanie nefunguje.

Ako eliminovať chyby v MLM podnikaní

Následne som si uvedomil, že niekde musí byť chyba. Chybu som hľadal  v sebe, pretože som sa síce pravidelne stretával s úspešnými ľuďmi, no nevedel som, čo chcem v MLM podnikaní dosiahnuť.  Napísal som si svoje ciele na papier, uvedomil som si, kam sa chcem s mojím MLM podnikaním dostať. Zamyslel som sa nad tým, čo mám v rukách a ako môžem ľuďom okolo seba touto príležitosťou pomôcť.

Znovu som začal kontaktovať ľudí a vysvetľovať svoju príležitosť s prihliadnutím na potreby človeka, s ktorým som mal stretnutie. Rapídne sa mi zvýšila úspešnosť sponzorovania a tí, čo sa ku mne nepridali, stali sa mojimi zákazníkmi.

Preto každému môžem len odporučiť, že skôr ako niekoho budete kontaktovať, uvedomte si, prečo chcete uspieť v MLM podnikaní. Pokiaľ to nebudete vedieť, v MLM podnikaní sa vám dariť nebude.

V MLM podnikaní slúžite ľuďom a akonáhle vám ľudia začnú veriť, budete úspešný a ľudia pôjdu za vami.

Ak sa Vám článok páčil, dajte mu like, pridajte svoj komentár pod článok a zdieľajte ho so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach alebo ma osobne kontaktujte.

Prajem vám veľa úspechov!
Dušan Daniel.

Som networkérom a autorom blogu o MLM www.dusandaniel.sk. Podnikám v MLM niekoľko rokov. Na mojom blogu prezentujem svoje praktické skúsenosti s MLM. Vediem team ľudí a pomáham im dosiahnuť úspech v MLM. Ukazujem ľudom ako efektívne budovať databázu kontaktov a kontaktovať ľudí. Robím to čo ma baví a to je práca s ľuďmi, čo sa rozhodli, že si splnia svoje sny.

Facebook Twitter Google+ 

tipy-kontaktovanie-mlm AKO SA ZBAVIŤ STRACHU Z KONTAKTOVANIA ĽUDÍ

Zaujíma vás prečo má väčšina networkérov strach pred kontaktovaním ľudí? Prečo ľudí nekontaktujú s radosťou a nadšením? V tomto ebooku nájdete 7 tipov ako odstrániť strach z kontaktovania ľudí. Ebook si môžete zdarma stiahnuť tu.

Comments

comments

4 thoughts on “Moja najväčšia chyba v MLM podnikaní

  1. Peter Čelko

    Super článok Dušan, súhlasím na maximum. Treba vedieť čo a hlavne prečo robíme. Potom všetko ide tak trošku ľahšie.

    Zároveň som veľmi rád, že si si moje rady vzal k srdcu a nahodil si pluginy na zdieľanie pre WordPress. Držím ti palce

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

*

:wink: :twisted: :roll: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :arrow: :?: :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: 8-O 8)

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.